31 Mayıs 2011 Salı

Fatih Terim Üzerine Birkaç Düşünce;




Gerek Milli Takıma gerek Galatasaray’a ve ülkede ki çoğu insana yaşatmadığı sevinc kalmadı tamam.Türk Futbolu onunla ilkleri yaşadı,çağ atladı tamam.Peki ondan sonra neoldugunu niye kimse konuşmaya cesaret edemiyor. 10 senedir tek bir kupa bile görmedi “İmparator”.
Kötü antrenor olduğu için değil,egolarına yenildiği için göremedi. Ben öğrenmem,öğretirim sözü aslında herşeyi anlatıyor Fatih Terim’e dair. Ben bu sezon 10 dan fazla premier lig maçı izlediğine dahi inanmıyorum,izlediyse bile göz ucuyla dostlar alışverişte görsün diyedir. Oysa bu kadar bol vakti olan başka bir teknik direktor de yok.Şu an butun piyasayı kurt gibi biri olarak ta dönebilirdi Florya’ya.Kallstroem u ızlemeye gıttı neden? Aysal ve ekibi çoktan on anlasma yapmalarına ragmen Fatih Terim onayı gelmesı ıcın gıttı ızlemeye.Ben tanımadıgına yuzde yuz emınım,bu transferın bu kadar uzun surme sebebı de budur bence.Madalyonun öbür tarafında ise Florya’yı kım adam eder deseler gözüm kapalı Fatih Terim derim.Otoritesi,futbolcuların ona bakış açısı,onları motive etme yeteneği tartışılmaz.Tartışılmaz da bunlar da dünya kulubu olma yolunda bir adım mıdır onu sormak gerekir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder